Талабаларнинг ўқишдан ташқари ҳаёти баъзан ҳатто таълимнинг ўзидан ҳам муҳимроқ бўлиши мумкин, айниқса, гуманитар йўналишларда.
Сўровномада қатнашган Ўзбекистон талабаларининг 80%и уларнинг ўқув муассасасида талабалар ўз-ўзини бошқаруви борлигини ҳам билмайди. Аксар ҳолларда бу тизимнинг ўзи йўқ, аммо бор жойларда ҳам яхши ривожланмаган. Номи тушунарли, лекин моҳияти англанмаган нарсага ўхшайди ва ўзида фаол жамоатчиликни акс эттирмайди, – дейди Бобур Фарманов.
Докладнинг тўлиқ матни билан ушбу ҳавола орқали танишиш мумкин.